Saturday, June 28, 2008

-piKir2-

em..sebenarnyer saya bukan pandai menulis dgn kreatif dalam blog nie.. akan tetapi dgn tunjuk ajar dari kawan2 saya dan para blogger yang lain. saya cuba menghasilkan karya saya yang bermutu.. biler saya terpikir-pikir untuk mencari idea.. timbul satu ilham yang termaktub di dalam otak saya.. well.. di dalam penulisan blog saya ini.. saya melabel post yang ade kepada beberapa bahagian iaitu ~create by nabil~, sambung belajar, my self, muhasabah diri, love, lagu, emm???, consumer, dan bola. akan tetapi.. saya akan cuba mengupdate blog saya ini dengan pelbagai isu yang menarik, saya ingin apabila sesorng pengunjung akan tertarik untuk membaca blog ini.. mungkin saya akan meletakan web2 yang bagus atau download2 yang menarik dan sebagainyer..
smoga anda gembira dengan blog saya ini.. selepas membaca anda digalakkan memberi kOmen atau sekurang-kurangnyer menghantar shoutmix untuk saya memperbaiki penulisan blog saya.. segala tunjuk ajar amat saya hargai.

xoxo
nabil

0 comments: